Fraktpolicy

Vi erbjuder gratis frakt på alla beställningar. På grund av hög efterfrågan under vår höst- och Black Friday-rea kan leveranstiderna bli något längre än vanligt. Våra beställningar skickas direkt från tillverkaren i Kina, vilket gör att vi kan erbjuda våra kunder de bästa priserna.

Total Leveranstid: 5–12 arbetsdagar

  • Dag 1: Orderbehandling
  • Dag 2: Kvalitetskontroll & Packning
  • Dag 3: Leverans med spårningsnummer
  • Dag 4–12: Leverans

Vi skickar ett e-postmeddelande med ett spårningsnummer, vanligtvis när din beställning har skickats.

Orderavbeställning
Observera att när en beställning har lagts, kan vi inte avbryta den eftersom behandlingen påbörjas omedelbart. När din beställning har levererats kan du dock kontakta vårt supportteam för att starta returprocessen. När vi har mottagit din retur kan vi behandla en återbetalning!

Förlorade och skadade beställningar
Vi skickar om ditt paket utan kostnad om det förloras under transporten. Om din beställning är skadad vid leverans, vänligen kontakta oss via e-post på hello@noesta.se. Vi skickar en ny beställning direkt. Om den nya beställningen också anländer skadad, har du rätt till återbetalning. Noesta ansvarar inte för felaktiga adresser som angivits vid utcheckningen. Vänligen kontrollera att dina fakturerings- och leveransadresser är korrekta innan du slutför din beställning.

Tullavgifter
Vi ansvarar inte för eventuella tullavgifter när varorna har skickats. Genom att köpa våra produkter godkänner du att ett eller flera paket kan skickas till dig och att tullavgifter kan tillkomma vid ankomst till ditt land.